Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Ulang Tahun Cinta.

tepat 12 tengah malam, Ahad | 24.8.204 genaplah umur cinta hati aku yang ke 27 tahun.
muda lagi. dye tua aku setahun je.

so malam tu..ntah camner plan tu datang tiba2.
lepas je balik dari open house & beraya kat Mutiara Rini. aku sampai rumah dalam pukul 8.30pm..
cas hp skejap..mandi, siap2...keluar balik.

mula aku pusing area masai nak beli kek. sekali kedai dah tutup..tengok jam baru 9.15pm..ingatkan tutup pukul 10pm. so option yang ada..aku pergi tesco la..dalam tesco ade kedai kek.


amacam..simple2 pun ingat kek sekarang murah. kecik2 pun RM50 taw uols.
Black Forest..aku nei peminat coklat, jadiknye kalau beli kek tu pun memang kek coklat jela jadik pilihan. kadang aku tanye dulu..dalam nei coklat ke pandan..memang beli ikut selera aku laa. kehkehkehhh.

dalam pukul 10.30pm aku sampai la rumah tunang aku..masa on the way dah singgah kedai runcit dulu, beli tepung sekilo.
planning baek punye..siap pakat terus dengan akak & mak mentua aku. sebab malam minggu takut tunang aku gi lepak pulak. jadiknye MIL aku mesej suruh balik awal..konon adehal nak bincang katanye.

huihhh..time encik tunang btaw dye dah on the way balik..aku dah standby tunggu kat luar dengan tepung sekali. ehhh, skali encik tunang cakap jalan jem ade eksiden kete tebalik. aku pun masuk balik rumah. agak2 tengok jam encik tunang dah nak sampai..aku pun keluar la. nyorok belakang garage parking kete. sebelah lori parking..memang terlindung laa.

letih oiiii dok menyangkung nak tunggu encik tunang tu keluar kete. ntah ape dye buat. sampai semut-semut kaki aku. kebas.
ehhh, lupe aku nak btaw..kereta aku parking atas. tu yang encik tunang tak target nak kene pun..dye pun tak taw aku datang.

dengar je alarm dye dah lock kete..aku pun terus meluru keluar laa. wachaaaa !!! encik tunang pusing, angkat kaki...tepung pun singgahhhhh. hahahahaaaa.


wakakaka. hasilnye bile aku nak tangkap gambar.
lincah lari tak jejak tanah..macam terbang dah aku tengok. adoiiii. gelak guling2 tengok gambar nei. hantu tepung.

terus lari masuk dalam bilik air terus. mandi. takut kene jakpot punya pasal.
keluar2 dah hensem je.


yeahhhh. tiup lilin.


sibuk je yang baju hijau tu. pantang.

Happy befday my dear fiance. Semoga panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan yang sejahtera, dilindungi & dirahmati..menjadi bakal imam ku yang akan membinbing hingga ke syurgaNya.

love u so much & much ♥

pssst..tahun nei triple tunang aku mandi tepung.kikikiii.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: