Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Suka dengan dress baru.

untuk entry kali nei..malas nak type panjang-panjang.biarlah gambar yang berbicara. cewahhhh..gittew.
haaa, uols..nei la baju dress yang aku cakap tu..baju nei pun aku yang jual. tapi buat masa skarang stok dah habis. huhuu. cantikkan....



acah-acah macam kat cameron aje..padahal dalam kawasan rumah bersama pokok anggur.
motif pegang kasut??? saje trademark. hahahaa.


bersama pinky kesayangan. selama 6 tahun tak pernah meragam.
kalau suruh jual pun..memang taklah. banyak berjasa nei. Daily driven.


suke dress nei..ngam2 terletak bila disarung.
aduhaiiii bulatnya muka tu. montel. 1st time pakai pashmina. aku bukan reti sangat pakai2 selendang nei. sebelum pakai je aku bukak you tube dulu cari tutorial. hahaa. aptb.
tapi selalunya adik aku yang ajarkan. maaf nubis. kikikiii.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: