Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Liebters Award by Ara

Thanx untuk blogger Ara sebab tag schaz untuk Liebster Award nei...
sekian lama..baru hari nei sempat nak buat entry. hehe. sibuk macam bini menteri pulak. kikikiii.



Sebelum aku mula. Apa itu Liebster Award?

The Liebster Award is nominated to blogger whose followers are lower than 500. Well, look like I fit in this category very well. Then blogger who being nominated this award has to follow the rules given. Those are:
  • Mention the person who nominated you with a link to their blog.
  • answer the 11 questions asked.
  • nominate 11 other bloggers with smaller follwers but with lots of potential.
  • create 11 of your own questions for them to answer.
  • notify your nominee.

11 soalan yang dikemukan dan wajib dijawab.....

1) Subjek yang paling tidak diminati di sekolah. Kenapa?
Maths. Sebab aku malas nak buat. haha.

2) Johnny Deep atau Matt Demon? Kenapa?
Sebab aku tak kenal Matt Demon jadiknya aku pilih Johnny Deep.

3) Angelina Jolie atau Sandra Bullock? Kenapa?
Angelina Jolie. sebab aku suka cite WANTED lakonan dye.

4) Kalau diberi 1 peluang, benda apa yang ingin diubah terhadap Malaysia?
Takde apa aku nak ubah. Aku cuma nak ubah undang-undang JPJ je. hehe.

5) Korang anak keberapa? Adakah korang anak yang degil atau super degil?
Aku nak 1st dari 3 beradik. Degil tu sikit la kot..super degil tu takla. hamboiiii.

6) Perdana Menteri yang paling berjaya bawak perubahan terhadap Malaysia. Korang rasa?
Tun Dr Mahathir Mohammad.

7) Kalau diberi peluang kahwin dengan anak raja, nak tak? Bagi 3 sebab.
Tanak.
1-Tak bebas.
2-MamaPaparazi merata-rata.
3-aku nak jadik diri sendiri yang biasa-biasa dan buat kerja dgila dengan bebas. haha.

8) Movie pilihan, begrenre horror atau thriller atau romantik?
semua aku layan, semua aku pilih. ehehe.

9) Pendapat jujur korang entang movie melayu, berbaloi tak berebut tiket untuk ke wayang?
Aku jarang nak berebut sebab tak semua cite melayu kat wayang aku layan.

10) Makan adalah hibo utama korang. Betul atau tak?
Suka makan. tapi bukan hobi kot. aku cuma suke mencuba tempat-tempat makan baru.

11) Antara 7 orang ahli utama Runningman, siapa korang paling suka? sebab?
ops, sori..tak pernah tengok Runningman pun.

oke, sekarang aku kene carik 11 orang mangsa untuk menyambung legasi Liebster Award nei.
jeng jeng jeng

Budak | nor nazliana | mia liana | tunsya ayunie | cik mimie | izzeyda | C.A.M | Insan Kecil | siti zawiah | dhiya

oke done. skarang uols kene jawap soalan aku pulak. hehe.
1) Korang ade 1st love dan sejak bila ade 1st love?
2) Apa impian korang?
3) Apa yang buat korang cepat melenting? sebab?
4) Korang rasa sukan permotoran kereta sesuai tak dengan perempuan? sebab?
5) Tempat paling best korang perna pergi. sebab?
6) Dah tengok citer Lagenda Budak Setan 3? komen sikit.
7) Apa tema perkahwinan korang nanti?
8) Adakah korang peminat KPop? kenapa?
9) Perkataan paling best untuk gambarkan blog korang.
10) Ada idea best untuk belia macam kita nei menghabiskan hujung minggu?
11) Apa perasaan setelah selesai menjawap soalan-soalan diatas?

just follow balik semua soalan tu, then bagi jawapan sendiri. senangkan. alaaa kacang goreng je. hikhik.
kbye.

" this is LJ official blog ♥ "

9 ulasan:

Unknown berkata...

mekaseh kak tag :)
haha. kang sy jwb.

Teja Evalea berkata...

kiter pun xpnh tgok runningman tu haha. pening

Rahmah Redzuan berkata...

hai schaz,

terima kasih tag ani
ani buat
meh lah lawat ^^

http://insan-kecil.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

Unknown berkata...

bersambung lagi liebters Award ni ... saya peminat runningman ... heh heh

Unknown berkata...

http://rainfallasleep.blogspot.com/2014/09/the-liebster-award-kak-schaz.html

sy dah jawab kak :)

NAZLIANA SI CUTE berkata...

hikhikk tq ya tag ana dah kena tag dah award nie...sowi taw xjwb..

Anak IbuAyah berkata...

Dah jawab :)
Thanks yaa :)

http://cahayaalammaya.blogspot.com/2014/09/liebster-award-8.html

Tunsha Ayunie berkata...

dah jawab...

http://aunidenovella.blogspot.com/2014/09/liebster-award-tag-by-schazjohari.html

Cik Mimie berkata...

thank tag Cik Mimie..nanti Cik Mimie jawab ye :)