Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Oops,,terbalik.

pagi tadi confident je nak pergi keje pakai selendang..
pakai la dekat hall sebab ade cermin besar...malas nak buka lampu sebab pk ada cahaya masuk dari sliding door.
oke. siap.

dah parking kereta depan bangunan opis...
jalan masuk ke cafe...sambil raba-raba selendang..
belum sempat aku masuk cafe ntah ade lelaki mana say hai..aku buat tak tau je jalan.
tengah tangan dok meraba-raba tu laa...perasan sesuatu.....


haahaaa...cuba tengok betol-betol apa tak kene.
perasan tak?

hehe. terbalik!
aku pakai selendang terbalik. yang lipatnye tu ke-luar...
kikikiii.

redha jelaaa...fesyen baru tu. malas aku nak betolkan.
nasib la dok dalam opis tak keluar. ngee~

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

Intan berkata...

Terbalik ker?? Nampak cam ok jer.. Bertambah manis bila menutup aurat..

.:: Schaz ::. berkata...

terbalik la Intan..ce tengok kat bucu bawah tu,,nampak lipatannya keluar.