Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Rezeki Dari Iklan CPC Nuffnang

hehh. macam terkejut je tengahari nei tengok CPC meningkat..
last aku tengok ade la bape sen je..tak sampai RM1 pun.


law tak silap jumaat lepas aku tengok ade 1 kempen je...yang oldtown white coffee...
tup tup hari nei tengok dah bertambah sampai 3...syukur alhamdulillah.
ntah bile masa iklan keluar pun aku tak taw.
so uols kalau blogwalking tu..jangan malu jangan segan klik la ye..buat tambah-tambah yang sedia ada.
hehe.

iklan CPUV tu takyah tengok la uols...
ntah bile nak dapat pun tak tau...
berkurun lama ku nanti kan....kehkehkehhh. jom nyanyi ramai-ramai.

tu je nak btaw. kbye.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

budak berkata...

tahniah kakak :)

.:: Schaz ::. berkata...

terima kasih @budak.