Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Review Product : Nivea Make Up Clear & Sakura White Cleansing Foam

hye uols..selamat petang..tak sabar rasanya nak balik, ada lagi 2 jam je. hehe.
sejak-sejak nei aku sangat menjaga kecantikkan wajah. nama pun perempuankan uols...giler tanak cantik. hehe. cantik melalui cara NATURAL WAY. takut iols nak cucuk-cucuk sana sini.
so hari nei aku nak revier beberapa product yang akau pakai dan aku rasa sangat sesuai dengan aku.

oke, kalau sebelum nei..aku biasanya tanggalkan make up terutamanya celak tau eyeliner yang waterproof pakai baby oil je. amek kapas or tisu then aku tuang la baby oil tu..lepas tu aku lap dekat ata aku.
leceh jugak, sebab kadang-kadang susah nak tanggal walaupun kene air.

so aku try la product baru Nivea nei...actually ade 3 jenis. aku tak ingat ape. tapi aku pakai yang nei la.


time aku basuh muka tu..
make up semua aku tak tanggalkan, termasuk la celak ke, eyeliner ke, blusher ke..foundation kat muka aku ke. aku biarkan je semua tu.
aku hanya basahkan muka.. lepas tu picit sikit make up clear tu, terus sapu dekat muka. hasilnya sangat memberangsangkan. semua hilang!

[gambar ihsan google]

lepas tu, aku pakai pulak pencuci muka Garnier Sakura White Gentle Cleansing Foam yang nei lepas cuci semua make up ka muka aku.
maksudnya, aku cuci muka 2x la uols...
aku suka Garnier Sakura White nei sebab wangi, sabun pencuci nya pun kaler pink..dan buat kulit muka aku lembut.

so pada uols yang suke ber-mak up, lagi2 yang jenis make up tebal...aku sarankan uols pakai Nivea Make Up Clear tu..
uols pergilah Guardian..ade 3 pilihan, then pilih ikut kesesuaian kulit muka uols. Puas hati punye lah.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: