Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Cathy Choo Shower Gel - Terbaikkkk !


laiii laiii..hot restock, hot selling...

Cathy Choo Shower Gel (24k Gold + Gluta + Placenta)

sangat marvelossss. bila pakai nei rasa macam tuan puteri tengah mandi, tak dapat berendam pun takpe.
keharumannya memikat, sampai melekat dekat kulit badan. siap melekat bau dekat baju. serius tak tipu uols.
sebab schaz sendiri pakai, dah stengah botol pun. tak rugi lah uols. rasa sangat mewahhhh.


see uols, penuh denga keping-keping emas 24K

24K Gold - anti penuaan dan awet muda
Gluthathione - memutihkan kulit
Palcenta - melembab, menganjal dan melicinkan kulit serta membantu peredaran darah dengan baik)
** memulihkan kulit kusam dan kasar
** mencantikkan dan melembutkan kulit

LIHAT KESAN PENGGUNAANYA DALAM MASA 18 HARI SAHAJA.

RM55 SM
(termasuk postage)

borong minimum 6 botol

Whatsapp : Schaz 013-771 6417 for any enquiry

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: