Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kecewa Dengan Keputusan....

hye uols.
dah petang-petang camnei baru dapat update blog...
haiishhh...tenang sikit lepas keje semua siap.
hehee.

nak citer sikit pasal peraduan Merdeka "We Are The Warisan"

Teruk sangat ke video-video nei sampai peserta lain tak puas hati dengan keputusan?



Kekecewaan tercetus antara peserta apabila senarai pendek peraduan video Merdeka diumumkan....
haisshhh, kesian jugak kat diorang. takdelah teruk mana pun...
oke je aku tengok. ada yg sedih, kelakar..ganas..banyak idea diorang curahkan.
kalau uols nak tengok, klink gambar atau link atas tu ea..banyak sangat nak share nye pun.
heheee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: