Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

SEGMEN : BIAR SAYA TOLONG CIK FARRA

Kali nei Schaz join Segmen dari blogger yang bernama Farra.
Nampaknya Farra ada masalah untuk clearkan beberapa barang miliknya..jadik bantuan diperlukan.
Kot-kot la kan rezeki berpihak pada Schaz, alhamdulillah..rezeki.


KLIK BANNER UNTUK JOIN

syarat-syarat nak join Segmen Cik Farra nei senang je..uols hanya perlu follow blog Cik Farra.
Then ikut la syarat-syarat lain yang dah ditetapkan...
Due Date : 14 September 2014

3 orang yang akan di tag
Emi Izzeyda | Cahaya Alam Maya | Cik Mimie

Good luck uols :)

" this is LJ official blog ♥ "

4 ulasan:

Anak IbuAyah berkata...

Thank you tag :) hew hew

.:: Schaz ::. berkata...

ur welcome nur as :)

Unknown berkata...

http://kumahuitu.blogspot.com/2014/09/segmen-biar-saya-tolong-cik-farra.html

Salam sy dari segmen yg sama :) done follow awak jom ...follow sy balik.. ada 3 hadiah menanti untuk follower ke 721-800 selamat mencuba.

Unknown berkata...

singgah dari segmen yang sama

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-biar-saya-tolong-cik-farra.html