Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pemenang GA Blogger 1 Malaysia Akan Diumumkan Esok !

kakak-kakak
makcik-makcik
pakcik-pakcik
adik-adik
abang-abang
ketua-ketua kampung, orang-orang kampung, ketua penghulu serta rakyat jelata semua....yang jauh kasi dekat, yang dekat kasi rapat, yang rapat kasi lagi padat.

cewahhhhhh. intro kemaen bagai. haha.

schaz nak buat pengumuman nei.

PEMENANG GA BLOGGER 1 MALAYSIA

akan

DI UMUMKAN secara rasmi ESOK ( KHAMIS, 9/10/2014)

** 3 Pemenang Utama
** 5 Pemenang Saguhati
** Pilihan Pemenang melalui Random.org (cepat-cepat tengok number uols)
** Hadiah akan diberitahu pada hari Khamis & Jumaat.
** Hadiah akan dipos pada hari Isnin 12/10/2014

Link Peserta GA ------> Peserta ( 42 peserta semua skali )

" this is LJ official blog ♥ "

3 ulasan:

NAZLIANA SI CUTE berkata...

mn link peserta ya..

.:: Schaz ::. berkata...

boleh tengok dekat Peserta tu ye nor nazliana

najiahs berkata...

tak sbarny nk tahu..:)