Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

14.2.2015 Engagement Day BFF!

alhamdulillah.
akhirnya selamat dah bff aku tukar status...majlis pun berjalan dengan lancar.
hehe..suke aku tengok diorang.


see uols...
cantikkan member aku sorang nei.
dari baju sampai ke make up & pelamin..sangat cantik.

actually member aku amek pakej mini pelamin..dye amek masa tengah promotion, memang murah la uols..berbaloi giler kot. dengan deco yang superb macam tu...
dah macam pelamin nikah dah...
baju pun sama..emerald green uolsss. classs gittew.


nei time penyerahan 10% duit pendahuluan hantaran.
sama padan kan. muka diorang pun ade iras-iras...tu orang kata jodoh kuat.


aku suka tengok hantaran diorang..
simple but nice & sangat gorgeos. kaler purple putih...

diorang nei kawan setahun je.
tu orang cakap..kawan lama-lama tapi kalau takde jodoh tak kemananya.
kawan sekejap..tapi kalau dah jodoh, terus hubungan tu skali jalan je..berjalan lancar la maksudnya.

macam aku dengan encik suami...
kitorang pun kawan tak lama..kawan setahun stengah lepas tu tunang.
9 bulan lepas tu kitorang nikah.
niat kalau baek uols..Allah permudahkan segalanya.

buat bff....
semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat. jaga hubungan baek-baek... orang kata dugaan bertunang nei hebat boleh tahan, so banyakkan la bersabar & tolak ansur.
happy for both of you.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: