Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

14.2.2015 BBQ Santai + Meeting

petang tu dalam pukul 4 aku keluar amek member...bawak dye teman aku pergi kipmart beli bahan-bahan untuk BBQ malam karang...
habis je beli barang pukul 5 camtu...terus aku pergi carwash member aku dekat Taman Istimewa, Pandan..venue tempat BBQ kitorang.
letak semua bahan dekat kedai dia...park kereta aku, naek 2 kereta je terus pergi rumah member kitorang yang bertunang tu...


kitorang sampai pun dah pukul 6 lebih.majlis pun dah berakhir...makanan masih banyak untuk kitorang.
ade mi goreng, nasi ayam...sedappp.

member aku sampai dah tukar baju..yang pakai t-shirt kuning tu.

dah lepak-lepak..borak-borak bagai...isi perut semua.
dah posing-posing dekat pelamin sambil dapat makan kek tunang yang sedap....
pukul 9.30 pm kitorang pun gerak la..nak ke tempat agenda seterusnya iaitu BBQ time!.


sesi pemanasan...hidupkan bara, sediakan bahan-bahan.
tempat luas, parking pun besar...nama pun carwash kan. memang syok laa...


bab aku beli bahan-bahan, sediakan ramuan perap...dah selesai.
sekarang bab cuci ayam..biarkan jejaka-jejaka mithali nei yang buat.
haippp...yang baju hijau tu bapa anak 3..no 3 otw keluar tengah tunggu hari.
yang baju biru tu masih single & available..kekeke.


aku, biasalah..posing tu harus. hahahaa.
last-last pukul 11.30 juga baru start bakar-bakar.

ade ayam 2 ekor, udang sekilo, kupang sekilo....sosej 3 paket.
sedap rupanya makan kupang bakar....pehhhh, sampai tak cukup uols. taw aku beli lebih 2-3 kilo semalam.
memang tak cukup uols makanan..tu pun nasib baek salah sorang dari ahli sponser otak-otak kempas 100 pcs...lagi sorang sponser satay wak radol.
lepas tu, bawak pulak nasi ayam + ayam majlis tunang member aku yang tak habis tu.

kesian encik suami...carik sosej tak dapat sebab dah habis..
mana tak nya..letak habis, letak habis...
aku pun dapat makan 2-3 batang je sambil-sambil membakar...lain semua dah kene kaut panas-panas.


hehe..member kene tepung.
alang-alang dah tukar status tadi siang, befday pulak seminggu lagi...memang mendapat la. hehee.


selesai je bab makan + tepung tawar..skang kite meeting pulak.
sesi perkenalan orang lama & orang baru sekali...
serta agenda-agenda aktiviti akan datang.

aku pun tak sangka boleh ramai camnei sekali berkumpul...memang best.
nei la 1st gathering VSM crew.

pukul 2 aku gerak balik dulu dengan member aku, dell. kitorang gerak saing sebab dye pun dok pasir gudang jugak..
esok keje oiiii..elak tak bangun je aku nanti.
bab-bab mengemas, membasuh biar yang lain buat..bab membakar aku dah selesai. hahaa.

aku ingatkan encik suami nak duduk lepak lagi sampai habis, sebab aku balik dulu..
rupanya, 5 minit aku sampai rumah...dye pun sampai jugak.
lepas aku gerak tu dye pun gerak jugak..hehe.

so what's next. tungguuuuu.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: