Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kereta Idaman Berzaman

setiap orang mesti ada kereta idaman masing-masing kan...
macam tu jugak aku.

kalau tanya hero kecik aku, apa kereta dye nak beli bile dah besar nanti..jawapannya "mama mini cooper, papa vios..cuk skyline." hamboiiii..
alhamdulillah kalau betol nak belikan mama mini cooper. hehe.

anak aku suke tengok kereta drift, kereta lumba..suke dengar kereta turbo tarik kepishhhh kepishhhh (bunyik tebo, lebih kirang camtu la)

so..nak citer sbenarnya.
tengah-tengah aku layan jem sampai 1 jam lebih..dekat 20x tak lepas trafik light..
skali.....


tu diaaa...tersepot kereta idaman aku.
BMW lama 3 series.
idaman oiiii..dah lama aku idamkan kereta nei.

pehhhh...meleleh bak anggg. melting sungguh.
citarasa masing-masingkan.

no worries baby. one day mummy will bring u came home. mummy love u. hehehe.

haishhhh..semoga impian menjadi kenyataan. dapat yang 2nd tapi condition cun cun pun puas hati. kekekee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: