Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Cuti Chinese New Year


hye uols.
cantikkan bawal AJ aku yang baru nei. feeling-feeling gojes pergi kerja pagi nei.
kikikiiii.
lipstik tetap merah mak ngah gittew.

heiii jangan nak berangan cuti awal hari nei, kerja okey.
esok baru aku start cuti.
dan disebabkan CNY jatuh pada hari khamis & jumaat...so jumaat tu ganti ahad.
dapatlah aku cuti 4 hari. hehee.

tak sabarnya nak tunggu balik..cepat la pukul 5 petang. mood cuti dah sampai nei.
untung hero kecik tu..tadika dye dah cuti hari nei..naek hari rabu depan. cuti seminggu uiiii.
encik suami pulak..sama dengan aku, masih bekerja hari nei. tapi encik suami cuti 2 hari je ikut calender.
tak dapatlah nak planning berjalan sangat.

esok nak balik kampung...sebab ade family day.
hoyeahhhh. jalan-jalan ronda kampung pun jadik laaa...boleh naek bot pergi pulau kukup.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

lia ummiirfan berkata...

haha.. semangatt!

.:: Schaz ::. berkata...

excited, bukan senang nak dapat cuti sama kitorang laki bini lia ummiirfan. hehe.