Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Beza Perangai Audiologist

korang tahu ape maksud AUDIOLOGIST???

meh aku terangkan sikit. Audiologist ialah seseorang yang pakar dalam bidang pendengaran..maksud aku bab-bab telinga.
nak kate doctor..lebih kurang la.

so..company yang aku kerja nei..company Hearing & Speech Care Centre.
tapi buat masa sekarang..branch JB belum ade Speech lagi...actually, semua branch more kepada Hearing. Speech tu sampingan je.

meh aku nak cite pasal perangai setiap Audiologist.

HQ - admin (girl) | audiologist (girl)
Alor Star - admin (girl) | audilogist (girl)
JB - admin (girl) | audilogist (boy)

aku nei ntah kenapa bole dapat audiologist lelaki. huh, tak best betol. nak protes nei. huhuu.

sangat ketara aku tengok peel masing-masing...
masa aku training dekat HQ..audiologist sana, sangat friendly, peramah, mesra...boleh bergurau, gossip, gelak-gelak sakan...
memang best la aku kat sana..walaupun bz tapi takdelah stress memanjang...siap boleh duduk semeja makan bagai. balik kerja siap lepak mamak.

lepas tu aku tengok, dye boleh kerjasama dengan admin..tolong admin buat kerja..
bila ade tak paham pasal approval or anything..tak kisah pun tanye dye, senang je dye bagi tunjuk ajar...
kalau patient ramai pun, dye siap tolong layan.

tapi bile dengan audiologist aku nei...
aku rasa macam dye salah guna kuasa...mengalahkan bos dengan alasan kene hormat dye sebagai seorang audiologist event dye lagi muda (lebih tua) atau kurang pengalaman..maksudnye camtu la.

tapi setiap kali ade benda yang aku tak paham..aku soal dye, dye jawap acuh tak acuh je.
lepas tu, suruh aku call tanye HQ. so skarang nei bile aku tak paham atau kurang yakin dengan kerja yang aku buat..aku direct call HQ je tanya..kadang saje depan dye, bagi dye dengar.

audiologist aku nei kepoh..bukan kepoh sikit, kepoh banyak.

aritu aku bawak beg hitam, dye tanya aku bawak ape...
bila dye masuk opis aku tengah on call (hp sendiri/personal), dye tanya aku siapa..ade ape..
lepas tu, apa-apa yang tak berkaitan dengan dye semua dye sibuk nak tanya...
bila aku keluar lunch..tanya aku makan kat mana la, kedai mana laa..makan apa laa.
rimas pulak aku.

and then..and then..and then....tulah ayat dye bile speaking.
boleh hafal dah. menyampah.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: