Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kerja Di Hari Minggu

aku gagahkan jugak diri bangun tadi pagi...
pehhh, semalam dah laa tido pukul 3 pagi...mana taknya, aku ade BBQ santai + meeting malam tadi.
balik sampai rumah dah pukul 2.30 am...
mandi-mandi, belek hp skejap..kul 3 tido.

seriusly, cuti macam tak cuti je...

Jumaat halfday..Sabtu cuti.. Ahad keje...
tak puas tido aku...tak puas bangun lambat...
nasib la..keje sampai hari rabu je...khamis, jumaat, sabtu, ahad cuti...boleh la bantai tido. kikikiii.

untungnya encik suami la..
walaupun hari-hari kerja, cuti Jumaat je...
tapi masuk kerja pukul 1 pm...aku pergi kerja dye tido lagi.
tapi baliknya pulak pukul 11 pm.

ape boleh buat.....
selagi belum tutup mata..kerja, kerja, kerja.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: