Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Poslaju Punya Cerita

hehe..dah habis bengang nationwide.
tapi tetap delay 1 hari sebab tak datang..esoknya lepas kene push 2 kali call..pukul 4.30 baru muncul amek pick up.

meh aku nak cerita pasal poslaju pulak...
company aku ade buka akaun dengan poslaju...so maknanya keje kitorang staff-staff nei pun dah senang la..sebab boleh call anytime suruh pick up.
means tak payah la bazir minyak kereta keluar pergi pejabat pos sendiri.

nak jadik kan cerita....
1st time aku call pick up..oke je. walaupun akaun tu daftar atas alamat branch Puchong..boleh je posmen tu datang pick up dekat JB.

tapi...
bila kali ke dua aku call nak suruh pick up.
nak taw apa jadik??? aku ringkaskan terus jela....

"maaf ye cik. sebab akaun nei daftar atas alamat Puchong. Jadik kami tak boleh buat pick up dekat JB. ataupun cik boleh call centre KL minta buat penambahan alamat."

ehhh, aku dah jadik pelik..kenapa hari tu boleh je posmen tu datang buat pick up. so aku pun minta la number centre KL.

"maaf ye cik. saya tak dapat nak buat penambahan alamat. sebabnya, setiap 1 number akaun hanya untuk 1 alamat saja. jadik, kalau cik nak buat pick up untuk branch JB..cik kene buka akaun lain."

huihhhh...apekah? kenapakah?

hujung-hujung...aku pakai je slip number akaun tu pergi direct hantar dekat kaunter poslaju.
tu pun audiologist aku la yang pergi hantar..sebab kerja aku memang duduk kat opis je.
lagipun malas aku nak keluar-kelaur..kang bila balik takde parking pulak. hehe.

apa pun..aku lebih suke berurusan dengan poslaju & skynet. bila call laju je sampai.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: