Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Encik Suami Masak

puan isteri acah-acah merajuk..
masuk bilik awal nak tido..tapi seriusly memang badan penat pun..
al-kisahnya merajuk sebab kita ajak gi honeymoon dye sibuk citer pasal benda lain...

ntah macam-mana sedar-sedar tengok encik suami dekat sbelah pelan-pelan dye kejut kite bangun..
ajak ke depan la tengok tv..ajak makan skali...

yang ada cuma laksa..aduiii, aku pulak tak makan laksa.
perut bleh tahan lapar la jugak...
kasi request satu kali la..suruh encik suami masak laksa goreng.
bagusnya suami aku nei..time aku merajuk memang semua benda dye layan je...request la apa pun. confirm dapat punya..

so sambil-sambil nak menunggu mi laksa tu siap rebus, tunggu pulak suami aku tu siapkan bahan-bahan...


kita layan la telur pindang dulu..balance ade la dekat sepapan..
sedappp oOo makan ngan kicap...skali 2 biji aku makan..

"nanti dah kenyang, mama tanak makan papa masak"  kata encik suami bila tengok aku makan telur pindang.

ehhh, mana boleh tak makan. kalau uols nak taw..suami aku nei masak boleh tahan jugak sedapnya taw. 1st dye masakkan aku lontong goreng, 2nd masakkan aku nasi goreng..kali nei laksa goreng pulak.


nampak tu...gigih dye masak.
huhuiii, tukang masak seksi..tu yang makin sedap. kikikiiii

hasilnya, memang kenyang la perut aku.
sepinggan habis..banyak pulak tu. macehhh sayang. lain kali masak lagi. hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

Normi Nieza berkata...

untungnya dia..:)

syira yaya berkata...

bestnya en.suami tolong masakkan :)