Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Oyeahhh, Honeymoon!

2 hari lepas selesai je majlis aku..kitorang pun pergilah honeymoon.
skarang kan trend habis majlis, esok terus pergi honeymoon.
hehehee.

so dari awal memang aku cadang nak bawak encik suami pergi Langkawi.
tapi encik suami slalu cakap "nape mama nak sangat pergi langkawi? bets sangat ke?"
ecik suami ajak pergi pulau..tioman la, perhentian la...lepas tu encik suami ajak pergi cameron..
lepas tu aku ajak la pulak pergi Kelantan. oke deal Kelantan.
but...last minit encik suami setuju pergi Langkawi.

apa lagi..petang tu kitorang pergi beli tiket bas dulu dekat Larkin.
1 kepala je RM80++ uols...turun dekat Kuala Perlis.
naek bas malam pukul 11 lebih..sampai Kuala Perlis dalam pukul 11.45 pagi.
huihhh menggigil-gigil aku kesejukan tido dalam bas. terlupa nak bawak selimut. hehe.

aku amek pakej 3H2M dekat Langkawi.
bayar RM460 untuk Hotel + Transpot (kereta Axia)

oleh sebab aku pergi hari biasa, bukan musim cuti sekolah or weekend kat.. bajet tu takdelah besar sangat berganda-ganda. hehe.

maknanye, sampai je jeti Langkawi terus dah ade orang tunggu bagi kunci kereta.. then dia bawak kitorang ke Hotel. Aku dok Hotel Tomato..1 minit je dengan Pantai Cenang tu.
bilik pun best..katil besar, tv besar 42inc, bilik air pun besar...
selesa sangat la kiranya. puas hati.


nei haaa Tomato Hotel..belakang restoran Tomato.
betol-betol tepi jalan sebelum simpang nak ke Pantai Cenang.

wahhhhh, amacam best tak intro? hehee.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

nor nazliana berkata...

wahh best langkawai jgn lupa borong coklat byk2

.:: Schaz ::. berkata...

jangan kata coklat nor nazliana. minyak gamat, key chain langkawi semua kitorang borong skali. hehe.