Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Sah Hamil!

Alhamdulillah uols.
sekarang dah ada semangat baru.
selepas hampir 3 bulan menikah..akhirnya, bertambah lagi seorang ahli keluarga kecil kami.
syukur sangat-sangat.

semalam aku cuti..pagi-pagi encik suami dah kejut bangun. ajak pergi melawat kawasan event Stance & Fitmen dekat RnR Pandan.
pergi tengok-tengok je..lepas tu aku hantar la encik suami pergi kerja. aku pergi merayap.

sebelum tu hajat hati nak buat confirmation dengan doktor.. so aku singgah la klinik yang bawah office aku...

1 - sebab murah
2 - sebab doktor perempuan melayu, islam
3 - ade sacnning

sampai-sampai depan klinik skali tengok-tengok..tutup daaaa.
aku pun terus la singgah rumah makcik dekat area situ jugak. petang pukul 5 hantar makcik aku pergi kerja..sebab awal lagi, makcik aku pun ajak la makan dulu..lepas tu dye terus masuk kerja (part time promoter).

lepas je aku siap makan semua..time tu rasa macam nak buang air...
ntah camner tergerak la hati aku nak pergi Guardian beli alat test UPT...aku pun beli la 1 pcs jenama Dip N' Tell yang kotak pink tu. dalam hati time tu..nei kalau line kabur jugak atau takde line, baru aku beli jenama ClearBlue Digital pulak..

terus aku pergi toilet....rasa macam lama nak tunggu line tu naek pelan-pelan muculkan...
hasilnya................................


tarrrraaaa !!! nampaknya line no 2 lebih pekat daripada line no 1...
ofcoz la happy tak terkata..sebab sebelum nei aku dengan encik suami sendiri takut nak confirmkan.
sekarang dah berani confirmkan. terus laa aku whatsapp encik suami.

tak diragui lagi..tanda-tanda yang aku alami selami nei semuanya betol.
tanda-tanda awal kehamilan... cuma aku belum kene lagi morning sicknesss....ahaiii, minta dijauhkan la kali nei. hehe.


wahhh suke suke suke..lepas nei hero kecik nak dapat adik dah..dah boleh panggil abang long. hehe.

aku cadang esok pagi nak pergi buat buku merah..so boleh minta excuse masuk keje stengah hari.
ajak encik suami teman sekali..sebab dye pun masuk kerja pukul 1. hehe.

excited giler.
doakan semoga semuanya berjalan lancar, baby & mama sihat walafiat. Amin.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

nora razalli berkata...

Tahniah :)

Miss Fatyn berkata...

wowwwww mama to be nih. taniah mama to be(for second time.haha)