Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Muka Naik Jerawat!!!

aduhaiii...dah dekat 3 hari nei..muka naek jerawat pulak.
nampak ketara pulak tu..

semalam masa tak tidur..encik suami pegang-pegang pipi, lepas tu dye tegur "banyaknya jerawat"
hmmm...mane la aku taw.

dekat pipi kiri ade sebiji jerawat...dekat pipi kanan pulak ade 2 biji dekat-dekat macam kembar lak.
hari tu ade sebiji antara dagu dan bibir..aku dah pecahkan sebab dah masak ranum.
nei kat dahi pun ade gak kecik-kecik...kalau rasa pakai jari macam nak picit-picit je aku rasa.

apesal berlumba-lumba sangat jerawat keluar neiiii??? huaaaaa....

sampai mak aku pun tegur masa tu, aku baru je sampai rumah time tu terus duduk dekat sofa depan, takdelah duduk depan-depan mak aku sampai clear nampak semua, tapi tu pun boleh tegur "apasal muka kak long teruk sangat. nampak hitam..banyak jerawat"

ape nei, ape nei...takkan alergic pulak.
dulu aku mengandung takde pulak keluar jerawat-jerawat bagai... dulu aku muntah teruk je sampai 4 bulan baru stop.

lepas tu mak aku cakap pulak "dulu masa mengandung adik batuk sepanjang mengandung. ntah-ntah ko nei pun sama tak batuk tak baek-baek"
memang batuk aku tak baek-baek lagi uols..rasa macam sesekali belendir je tekak nei..siang batuk aku biasa je tak kerap sangat..malam heavy, lagi-lagi time nak tido dan tekak gatal. boleh berair mata aku taw.

uols, hari nei dah hari ke 9 aku lewat period dan masih belum buat confirmation lagi walaupun aku dah check UPT 2nd line kabur hari tu..
aku baca ade yang cakap buat UPT test hari ke 7..ade yang cakap seoloknya hari ke 14..
kalau betol aku mengandung..aku ada try pakai kira kalkutor kehamilan...aku dah hamil masuk 6 minggu. Amin, Alhamdulillah kalau rezeki.

selit sikit la...
kalkulator yang aku pakai tu..keluar dekat situ masa pembuahan 26.2.2015 ngam pulak tarikh tu dengan tarikh yang aku keluar darah seciput atau orang cakap implantation bleeding..memang sama.
aku ingat tarikh 26.2 tu sebab petang ade darah, malam tu aku tunggu orang datang pasang pelamin..

lepas tu tarikh dijangka aku bersalin ialah 19.11.2015.
aku bukan try 1 jenis kalkulator je..aku try banyak jenis dan hasilnya semua sama.

tunggu next entry untuk confirmation tu ea. takut kecewa...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: