Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JUVANA the best !

selamat pagi bloggers...
pagi Jumaat yg tenang, aman dan damai nei..btol2 wat LJ relax..hehe.

okelah..uols dah tgk citer JUVANA?

semalam malam LJ g tengok...
JUVANA adalah antara citer melayu yg xmengecewakan LJ...
sangat berpuas hati uols....citer memang best !



Kejayaan drama bersiri Juvana yg mendapat perhatian dan sambutan hebat di hati penonton sehingga berjaya mencipta rating tertinggi di TV3 mencetus fenomena sendiri.

Filem Juvana merupakan kesinambungan drpd drama siri Juvana yg memaparkan kisah Daim, Botak, Apek, Ayam, Kicap, Komeng dan Panjang setelah Wira Bakti ditutup.

Botak, Apek, Ayam, Kicap, Komeng dan Panjang telah dipindahkan ke sebuah sekolah Juvana lain iaitu sekolah Indera Sakti untuk meneruskan tempoh hukuman mereka.
Disekolah baru itu Botak mla akrab dengan Apek serta yg laen. Namun, mereka menjadi sasaran Lan Todak, ketua samseng sekolah itu sehingga mencabar semangat setia kawan di antara mereka.

tetapi...part ending tu..tibe2 muncul satu lagi watak baru....watak tu panggil Botak..
adakah akan ada sambungannya.....................nantikan......

nak tengok lagi gambar2 JUVANA yg laen....
click http://beautifulnara.com


" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: