Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Aduhhh..tyre pecahhh.

Alhamdulillah hujan jugak JB nei..kurang sikit la jerebu.
sorang-sorang kawan aku demam la, batuk la..syukur antibody aku kuat.

semalam petang, aku ade janji nak bawak member lama tengok tempat cat kereta..
tapi bukan tempat aku hantar kereta aku laa...tempat laen.
member club aku nei follow..sebab budak2 tempat keje dye selalu hantar kat situ, kiranye kenal laa.

so dah settle, deal harga baek punye...
aku pun nak gerak gi amek adik aku balik keje lak..asik call tanye kat mana je.huhhh.
skali member aku nei tengok la tyre aku...

"shaz pakai kete XXX..biar XXX bawak kete shaz gi kedai, nanti XXX buatkan."

aduhhh, dah kenapa pula nei...skali dye tunjuk tyre aku sagat sampai nampak benang..
tu kes lowed tak hengat masa aku mula2 masuk 15..

oke laa...pastu aku terus amek adik aku, tengah otw nak balik skali member aku call...

"shaz katne? datang sini jap..tyre pecah nei. XXX depan masjid."

pehhhh, lincah aku patah balik...nasib baek belum jauh lagi.


haaa, kann...kesian pinky aku..
lepas tu aku follow dye gi kedai, amek segala peralatan..
then terus pegi beli tyre baru..nasib baek ade kedai bukak lagi..laen semua dah tutup.

"nasib baek pecah time XXX yang bawak..law shaz yang bawak camner..?"

dengan pakai tyre spare terus member aku bawak gi kedai dye..aku pun bawa kereta dye, hantar adik aku balik.

alhamdulillah..malam aku datang, settle dah masalah pinky.

tapi arini nak tukar sebelah pulak...
bukan pasal tyre pecah lagi sebelah..tapi pasal aku nak samakan belakang biar pakai Falken terus...
yang depan pakai KumHo..aku tengah pikir nak tukar skali or tak nei tyre depan aku...tyre belum 1 bulan, nak trade in pun orang kedai pening tak taw nak ambil berapa...

bezanye......
tyre Falken nei rendah, lepas tu kereta nampak lowered..cuma tang bunga tu, bile brek tak makan sangat lagi2 time hujan.
kalau tyre KumHo nei..tebal, bunga banyak..aku break pun makan..tapi kereta nampak tinggi laa...

tak caye cakap aku?

uols gi try sendrik la..boleh nampak beza kat situ.
xpelah..aku tukar belakang je dlu..depan biarkan..so kalau break pun balance...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: