Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kisah sebelum konvoi EVAC

Ahad lepas..
Konvoi club EVAC ke Taman Tun..kali nei ngantar Aboon kawen blah lelaki lak.
kat Muar ritu blah perempuan.

janjinya berkumpul pukul 1 petang kat caltex Taman Tun...

jadik yang dari Pasir Gudang termasuk Fiex 5 biji viva jalan sekali...
kitorang kumpul 1 tempat..janji pukul 12 tengahari.

nak jadikan cerita.......................

sekali aku yang lambat...ahahaa.
tapi pagi2 tetap sempat lap rim bagi kilat...ohsemmm.
then gi sarapan jap dengan member aku kat Taman Daya..
yang Fiex pulak, aku call dari pagi tak angkat2....beriya nak saing, suruh aku tunggu.
menyirap aku !

pastu pukul 11 lebih baru wasap aku..tunggukan dye sampai dari kota dekat pukul 1 petang gak..
yang budak2 nei dah asik call, wasap aku tanye..membebel2.

ape lagi...sampai tempat dijanjikan...
masing2 kaki berembat..dengan aku sekali, laju...dulik la, cilok kiri kanan...

"woiii, slow sikit laa...berembat ape? aku dah la xtaw jalan giler!" jeritan Fiex time call aku.

haa, aku law bebual dengan Fiex memang macam tu..giler2 bagai.ahahaa.
selamber je..tak yah nak cover2 sangat. takde maknanye.

hahaa..tapi kesian Fiex tertinggal kat belakang...
aku nak drive pun tak senang, asik nak tengok cermin pandang belakang je takot dye tak nampak kitorang..
dah sampai fly over nak turun Skudai...aku nampak Fiex kat belakang..
sebelum tu, aku call Fiex sebab tak nampak bayang kereta dye...

"ahh, malas aku nak layan ko. aku patah balik.."

nak wat cmner...aku follow yang depan, dah dorang berembat...padahal highway banyak kereta tu...
tulah, cakap lagi viva 1.0 manual aku tak laju...tengok driver laa.
kehkehkeh.

sampai kat caltex Taman Tun pukul 1.30 petang...gler cepat.
Along kecoh cakap lambat la, apelaa....

"nei haa, nei haa..tunggu minah nei."

hamboiii, masing2 pandang aku... "oitt, Fiex la lambat..asal aku lak...grrrr" ahahaa.
sengal budak2 nei...

pastu tengok2 rim aku..nak tukar, swap rim bagai la...nak tumpang laa.
ade yang ajar aku wat stopper, pasang wasir la, enjet adjustable laa, custom laa...

paling tak leh blah... "shaz, bukan ko kate nk tukar kereta ngan aku ker?" sambil2 sengeh2..
hamboiii, tukar kereta terus ea...

ade yang suh aku pkai 6-7jj je..Vossen tolak dengan dowang.
banyak cantek...aku tak puas pakai lagi.

tapi part paling nak muntah laa (bukan aku, korang yang baca) "dewi MDM" yayayayaaa...
malu i taw.

hahaaa...

#ehh uols, nanti aku sambung lagi oke....sorry xde gambar.hehee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: