Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Bujang Firefly Seafood, Kota Tinggi, Johor

hahaa..xde part2, tapi nei sambungan daripada habis projek spray dashboard kereta...
kalau tak ingat / tak follow..kowg g schroll down ke bawah...baca entry aku yang lepas2...tu pun kalau sudi.huhuu.

disebabkan dah petang, nak mandi laut kat Balau pun tak jadikan...
so Fiex bawak kitorang lepak kat Sungai Lebam..dinner skali la kiranye..
mane tak..1 ari tak makan lagi oOo..sarapan roti tampal jek.
thanx pada cik N yang belanje kitorang makan...


kemaen suke lagi hero nei..
"mama, ade ikan jaws tak? mama ! mama, fish..tu, tuu.."
aduhh..penat aku nak melayan..."mama leh ancing tak?"
macam2 soalan keluar...hahaa.


oke..aku pun 1st time makan kat sini..
lebih kurang macam kat Senibong or Kampung Pasir Putih..
tapi sini tempat betol2 atas sungai la senang cerita..memang terapung gittew.
bezanya yang sini tengah2 makan, skali bot ke, sampan ke lalu..memang bergoyang laa...

makanan pada aku biasa2 aje..tak sesedap mana pun..
sebab Fiex sendiri cakap..kureng...huhuu.

suasana memang santai..aman damai, tenang je..nak lepak lama2 bebual pun xde orang marah...

oke, ade tersedia perkhidmatan tengok kunang2 atau bahasa saintifiknye, kelip2..hehee.
1 orang RM20.00 tak silap aku..budak2 aku xtaw la pulakkk.

so dah kenyang..dekat nak maghrib, aku dengan cik N terus balik jb..
fiex ofcoz la balik rumah dye kan..

#dah, habis cerita..tutup buku rutin aku hari sabtu tu..cuma nak btaw, malam aku pegi dating.ekekeke.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: