Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Sepetang di Lok Heng

nei actually sambungan lepas aku pegi alignmnent...
nahh click sini -->>  Blacklist MST ! law nak baca pasal alignment tuu.
menyirap aku !

terus member aku balik semula tempat keje dye..
aku dengan cik N terus menghala ke Kota Tinggi...ade projek sikit kat rumah Fiex.


saje nak up highway E22...jerebu lolx.
jarak pemandangan 500m je aku rasa...mask xde, redah jelah..lgpn aku driving bukan buka tingkap pun.


kan...colourful..pink, black & white..yg white tu viva Fiex, dye maen hitam putih je.
tapi dalam sama ngan aku...grrrr.


bukan nak up laa. tapi xleh blah semua jeles dengan rim Vossen aku..hahaa.
sape kate Vossen rim 4wd..??? ape viva tak bole pakai ker???
aku pakai tak sampai sebulan lagi,, dah 3-4 orang tanye aku nak tolak tak...kalau nak tolak btaw.
huihhh...aku belum nak tukar lagi...


aku law datang, memang port bawah pokok ceri tu je..
redup, rendang..angin sepoi2 bahasa..siap leh bentang tikar picnic..

dekat setengah hari berkampung kat Lok Heng nei...
bergelas2 air aku minum..siap tumpang mandikan nazhif skali, dengan aku2 skali mandi gak...
habis kononnye settle cepat nak mandi laut...harammmm, pukul 5 gak siap..
dah tu gi settle stereng cik N yang longgar tu..aptb.

nei lah hasil kereta member aku, cik N...


cun kan...naek kuningnye...kene ngan stereng & seat...rim pun kuning, body hitam..oke lettew.
Bumble-V nama diberi...
skali post kat page koleksi fb..huihhh, 1++ kot likers...
pape pun..aku tumpang bangga.hehee.

#psst, tunggu aku punya lak...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: