Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Suspension Baru

seminggu nei aku betol2 bz siapkan kereta...cehhh, macam ade event besar je kan...huhuu.
aku tak suke buat benda sparuh2..jadik bila aku dah start buat, aku akan completekan semua.

lepas tukar kaler, aku masuk sticker..skali gus rim & tyre baru..

hari tu, aku pergi pasang barang kat bengkel member aku...skali dye check tyre belakang aku, sebab aku cakap jejak..rupanye, absober aku dua2 bocor sehhh.


nampak tak...nampak tak...
terus semalam aku ajak member aku gi beli...meninggal harganye.
ini kalilahhhh...masuk adjustable terus.


lowered habis !
petang semalam beli, malam tu gak pasang...huihh, jenuh aku dok melangok tunggu siap..
sampai kedai nak tutup..perut lapo giler.

tu pun belakang aku still tinggi lagi, 2 jari..depan aku 1 jari je..tak cun sehh.
macam tonggek..depan aku pun jejak, langgar daun pisang..sakit telinga.

malam karang kasi adjust balik, then..pusingkan tyre...

member aku : lepas nei nak watpe lagi?

aku : stop dulu laa..rabak dah nei.

member aku : yelah tu stop dulu..kang taw2 ade je nak pasang.

oke..bagi aku pikir nak masuk ape heh...hehee.
aku nak completekan dalam yang baru sparuh jalan tuu...kasi tukar sama dia.
tukar ape..next entry la, macam tak biasa...ape kes nak cerita semua.hahaaa.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: