Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Bila Hero Masuk Tadika

tahun nei hero aku 5 tahun..
jadiknya aku daftarkan la kat Tadika Cina..
memang tu niat aku, nak masuk anak skolah cina macam aku dulu..

kebetulan pulak, ade member aku tu anak dye daftar situ..
so aku pun daftar la skali..
bezanya, anak dye sesi pagi..hero aku sesi petang..

so hari 1st tak mengape..aku hantar aku amek.
alhamdulillah tak menangis pun..
lagi aku cakap nak balik, lagi dye bubbye kat aku.
huhuuuu.

#sori takde gambar uols, problem la nak upload.hehee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: