Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Sejukkkk

skarang nei tido malam..

pakai stokin
pakai seluar panjang
tshirt tebal kalau bole lengan panjang
selubung tak cukup selimut pakai toto

pun masih terasa sejuk

jangan kata malam, siang kalau aku keluar pun..sejuknya tak terkata..
sweater memang tak pernah tinggal..standby aje dalam kereta.

kalau mandi tengahari buta pun rasa macam aku tengah mandi ais..
boleh reput tulang aku..huhuu.

ade yang cakap, sejuk skarang macam aircond..
tapi sejuk iklim semula jadi nei laen macam sejuk duduk dalam aircond..nyamannya tak sama beb.
pada aku laaa.

oke, tu je..kbye.hahaa.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: