Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Bengang dengan Zin !

dah lah ari Isnin yeye aku cepat2 drive dari bazar sebab nak tengok citer yg tengah hot & meletup masa kini "Kerana Terpaksa Aku Relakan" tu...sampai2 ulangan hari Jumaat. Cehhhh.


semalam..huihhhh, tak tau nak cakap camner perasaan aku masa tengok citer tu...
menyampah aku dengan minah gedik Ilyana tu, dengan perangai Fahin yg sanggup aniaya abang sendiri...
suka la dua2 tu..dah menang game, dah dapat ape yang diorang nak.

yang Zin pun aku nak taw ape benda Ilyana & mak dye datang cakap dengan Datuk tu..
tengah feeling2 senyum2 dah bagi cincin ajak kawen bagai....tup tup asal dye berubah camtu skali???
why? why? why?

tapi nampak sangat dye tetap sayangkan Indah tu,,sebab masa kat kaunter pembayaran tu muka dye lain macam..nampak macam rindu sangat, macam nak nangis, macam nak cakap something....cewahhhh, aku lak over..hehee.

paling aku nantikan adelah saat macam mana Wati, Yazid & mak dye tu kantoi dengan Saiful & bapak dye skali...
tak sabar aku nak tengok reaksi diorang..macam mane diorang kantoi...

paling tak sabar nak tunggu ending dengan sapa Indah kahwin.....

iklan cerita baru pun dah keluar, nampaknye cerita nei pun tak lama nak habis dah.
sabar-sabar.....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: