Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Jem panjang..stresss!

haishhh bulan2 puasa nei stress betul aku petang nak balik keje la..
balik cepat jem, balik lambat jem...aptb.

semalam aku balik awal..
jadiknye aku singgah la bazar yang best sikit, bazar besar la dengan makcik aku..
lepas dah beli makanan semua, aku terus hantar makcik aku balik...sebab aku nak pergi berbuka dengan encik tunang..
kalau nak ikutkan hari biasa, jalan clear, tak jem...tak sampai 20 minit aku boleh sampai bengkel tunang aku..
tapi semalam, lutut nei sampai rasa nak tercabut...naek lenguh, kebas kaki aku tekan class..ehh, maklumlah kete manual..hehee.
gler uols, 1 jam aku stuck dalam jem tu...dari 6.30pm camtu..aku sampai bengkel dalam pukul 7.30pm..siap aku layan citer Indah kat tv3 tu dalam kereta lagi, buka pn telan air liur jelah dalam kete..
tu pun aku short cut u-turn lalu jalan dalam..kalau aku lalu jalan luar, memang tak sampai lagi la...

skali malam tu tunang aku cakap, sebab ade lori rosak kat desa Jaya..
wife member dye balik keje pun stuck 1 jam lebih uols...
pening-pening......

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: