Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Elehhh, salah dengar konon !

Pagi nei bos aku masuk lambat sikit..kul 9.30am macam biasa..macam luar biasanye ialah dah 2-3 ari berturut masuk kul 9am..
tapi oke la kan..sebab pagi tadi hujan lebat, lepas tu macam biasalah..kalau dah hujan je jem tu pun mesti la luar biasakan..makanya, pukul 9 baru aku sampai opis..biasa paling2 lambat pun 8.25am aku dah duduk baca paper dalam opis.hehe
jadiknye selamat aku. tarik nafas lega...

oke, sambung balik citer..
lepas tu..dalm pukul 12pm camtu, bos aku nei dah siap2 bawak beg dah kunci bilik opis dye nak keluar laa..tapi sebelum sampai pintu depan sempat dye tanye kat aku "u ingat taw, jangan suka2 bagi orang tak kenal number telefon saya. skarang dari number telefon je orang dah boleh trace macam2." akku iye kan jelah..malas nak menjawap.

lepas tu dye tanye pulak pasal minah cine semalam.

"semalam cina tu call, dye cakap dari lawyer company..nak tanya pasal audit. then saya cakap tak taw. terus cina tu cakap dye nak direct call bos tanya." penuh yakin aku jawap.

skali bos aku cakap "ehh, semalam u cakap dye datang opis. dye datang ke dye call?"

haaa..tulah, semalam aku tak cakap habis lagi..ko sibuk nak angin dengan aku. cina tu call laa..bukan datang. ah terang2 aku cakap dalam tepon cina tu call. pekak lettew.

sambil dye menghala kat pintu keluar sempat lagi pesan "kalau ada mana2 orang call tanya audit ke ape ke..u cakap takde. cakap kite company secretary. amek diorang punya details..cakap apa2 kite call balik."

cehhh, takot kantoi lettew sebab jadik orang tengah..company nak buat audit ko cakap ade, lepas tu serahkan kat company yg betol2 buat audit..ko amek untung atas angin je.
hishhh, angin je aku..tapi takpe, lepas nei jangan harap boleh buli aku lagi bagi arahan belit2. Im new today, semangat pun baru taw.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: