Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Malam 7 Likur



pejam celik pejam celik je..Aidilfitri kian menghampiri, 4 hari je lagi kan uols.
huhuii, tak sabarnye lahai nak cuti seminggu...

hehhh, aku lupa nak citer..masa on the way dari kampung nak balik jb..happening giler spanjang jalan.
bukan appening ape...suka aku tengok sepanjang jalan semua rumpa pasang pelita keliling pulak tu.
siap ade yang buat macam pintu gerbang...

tak terkecuali ruma tunang aku..
pasang gak pelita keliling, tapi sikit jelah..tak banyak.
hujung2 api pelita tu hero aku wat cucuh maen bunga api..hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: