Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri

uhuiii, selamat petang...selamat hari raya uols.
hahaa, dah masuk raya ke 8 baru aku nak update pasal raya kan...
al-maklumlah, raya2 aku tak ngadap pc / laptop...nei aku update pun pasal aku dah naek keje.hehe.

begitu pantas hari berlalu..skejap je habis cuti seminggu.
punyalah malas nak bangun..dah matikan alarm sempat aku lelap semula pagi tadi..20 minit la jugak.
tunang aku lagi awal..hari sabtu dah naek keje, tapi pasal tengah mood raya..jadiknye balik awal 6.30pm..kalau macam biasa memang balik pukul 11pm. camno nak beraya? huhuu

ehh, nanti aku update lagi pasal raya siap gambar ea..skang tak sempat pasal bos aku ade..belum balik lagi.
hehee...tunggu jangan tak tunggu.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: