Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Video #CDM25 Yang Menjadi Viral di Laman Sosial

kalau nak ikutkan, aku tak taw pun kewujudan video nei sampai jadik viral / trending kat laman sosial..
semalam petang lepas balik dari bazar sambil menunggu waktu berbuka, macam biasa aku check la handphone...ingatkan video apa yang member aku tag..rupanya.......

korang saksikanlah sendiri...
heiiiii dah la perempuan, berhijab pulak tu..tapi perangai sungguh tak sopan..mulut lagi laa..lancang gler.
dikatakan kejadian nei berlaku di kuantan.


antara dialog yang aku dengar "reverse la. i dont care. u see my plate number. new car...bla bla bla" lain tak jeles sangat..yg pasti aku dengar bile cine tu kate nak bayar,,perempuan tu mintak 2k sekarang katanya. taw la kete mahal kak oiii....orang yg pakai ferrari pun tak macam ko. huhh.
lagi satu minah nei boleh pulak ketuk2 kete apek tu dengan batang kunci stereng..wahhh, gangster..kelassss gittew.
kalau aku jadik apek tu, aku ketuk2 balik kete minah tu..alang2 nak claim insurans kan..
kalau yg langgar bukan apek tu tapi abang long padil..korang rasa berani ke minah tu nak serang kalau tak makan penampo buaya???

Astagfirullahalazim......tak puasa gaknye.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: