Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

16/8/2014 - Majlis Kahwen, Kluang

Awal2 tahun lagi kitorang dah dijemput tuk menghadiri majlis kahwen dye nei.
Sampaikan Sabtu nak bersanding..Jumaat malam tu pengantin sampai call tunang aku tanya datang tak.
Aduhaiiii...

Aliff ♥ Alia


sebabkan kitorang sampai awal, pukul 1.40pm..jadiknye amek keputusan tunggu pengantin sampai.
lawakan kaler baju diorang peace.
masa tengah bersilat nei..Alia perasan aku dulu, baru dye btaw husband dye tu..


pengantin baru lepas makan..
kitorang pun dah kenyang..so sebelum balik bergambar kenang-kenangan dulu.
tahniah. semoga berbahagia hingga ke Jannah.

pssst ehem2 tulah dress baru aku..cantik, macam mak datin bak kate tunang aku. hehe. sori, takde gambar terang & jelas..tu jelah aku mampu sajikan tuk tatapan korang. ngeee~

" this is LJ official blog ♥ "

1 ulasan:

Cik Mimie berkata...

Cantik baju penggantin tu..Anyway, selamat penggantin baru :)