Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

2 Syawal - Raya + Berjalan

hahaa...nei lah sambungan entry nye uols.
lepas raya rumah makcik aku..tak taw nak beraya mana lagi...yang adik2 aku sibuk nak beraya rumah tunang aku. tapi sebelum tu kitorang pergi tengok wayang dulu kat CS.

lepas beli tiket wayang, jalan2 dulu sebab nak tunggu ade masa 1 jam lebih lagi. nak makan dah kenyang.
makanya, cuci mata aje iya dong...


selfie dulu. kedai baru opening H&M...


time nei poyosss gile tunang aku tu posing. hero kecik tu pun boleh tahan nak bergaya.


haa, time nei tengah tunggu adik aku beli seluar jeans..


hamboiii sakan boboy boy 2 orang nei posing...

hari tu kitorang mulanya nak tengok Adnan Sempit Raya.. cehhh, cite belum kuar wayang laa. aptb.
atas saranan adik2 aku..kitorang tengok la cite "The Fault In Our Star"  cite omputih kauu.. pasal pesakit barah yang sentiasa positif, yang sendiri menderita tapi nak bahagiakan orang lain. boleh tahan la..agak macam balajar kesusasteraan pulak.hehe.

lepast tu terus balik rumah. penat dah. tido awal. soknye nak beraya lagi.hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: