Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Cakap Lembut.

pagi nei bos aku masuk awal.
macam biasalah, aku masuk bilik dye bagi surat khabar & segala macam mak nenek surat yang aku amek kat peti setiap pagi. nasib tak kene buatkan kopi. lagipun bukan ada pantri.

"schaz, u lain kali kalau saya tanya document kalau takde..u confident cakap takde. saya banyak benda kene ingat. semalam saya tanye sebab itu client tanya saya."

aku diam je angguk2..paling tak pun aku jawap "oke"
bos aku nei pesen suke membebel sdrik. sdrik tanye sdrik jawap.
contohnye "mane tu document? own ade sini. ehh, belum masuk envelope. owh hari tu saya nak cepat. bla blaa blaaa"  haaa..lama2 aku paham benar perangai dye.

pagi nei cakap lembut. nak sejukkan hati aku lettew. huhh.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: