Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Vietnam mariiiii....

wahhhh, seronok seronok seronok la mak & adik aku tu..
dapat pergi Ho Chi Min katanya..ke Vietnam la mereka....
naek flight. pergi jumaat balik isnin.

aku tak ikut..maklumlah, ongkosnye takde. huhu. sedih.
jom layan gambar..psst amek kat facebook mak aku nei..diam2 taw. haha.


tak tau la ape nama tempat nei. tempat shopping la kot.
mak aku kata kat sini takdelah murah2 sangat. boleh tahan mahal. takat buah2 jual tepi jalan tu pun mahal. nak carik makanan halal pun susah kat sana. sudahnye balik malaysia carik nasi & sambal belacan jugak.


haa, nampak tu..betapa sukanye mereka.
yang pakai topi macam tudung saji 2orang tu..cazen aku. diorang memang slalu travel.
bandung la, singapore la, thailand la, indon la..mane lagi ntah. aku nei je dalam malaysia tak lepas lagi.
nak sangat gi Trans Studio kat bandung tu taw.

so bile mak aku balik...aku dapatlah....


haa..t-shir selai + purse sulam..pink gittew. dengan telekung skali..telekung lace 2 layer kaler emerald green. huhu. jangan jeles uols. hehe.


hero nei lagi laa..berlari2 datang kat aku nak tunjuk baju dye. bile suh pakai nak amek gambar, laju je...
sempat lagi...

hero kecik : baju yang purple sape punye?
aku : cuk punye...
hero kecik : hmmm yang coklat?
aku : cuk punye..
hero kecik : haaa..dua2 cuk punye kan mama. yang purple cuk punye, yang coklat cuk punye..

haa yelaa..lepas tu aku suh pakai terus tanak. suh lipat simpan. cehhh.

ehhh, jap jap..aku nak tunjuk korang gambar nei..makanan ringan kat Vietnam.


haa, amacam sedap tak uols. nei kalau buat kunyang2 dipetang hari sambil pekena teh'o ais limau. pehhhhh...mantap. hahahahaa.
siput goreng berlada. aku pun tak taw ape nama siput nei. ade yang cakap siput timba. maklumlah, tak penah makan. hehe.
tapi nei mesti jual 1 cedok penuh tin tu RM2. ekekekee.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

Semantic Sepia berkata...

bestnya berjalan :)
kalau luar negara, sy pernah g indonesia je. huu sedih

.:: Schaz ::. berkata...

shaz pun penah sampai tanjung balai je @semantic sepia.