Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Hero Kecik Punya Cerita...

haishhhh, semalam time aku tengah bz buat kerja..sekali tengok handphone ade 2x skolah misscall.
aku agak nei mesti nak ingatkan aku, yuran sem 3 dah boleh start bayar..
lepas tu aku tanyalah en.tunang..ade tak skolah call... betol, memang ada pun. cakap pun benda yang memang aku dah agak. naluri ibu biasa tepat taw uols. kikikiiii.

so, dalam pukul 5.30pm camtu..tengah aku drive nak balik. aku tengok number 0111 naek. number yang aku tak save pulak tu. nasib la aku kat trafik light. angkat jela. aku nei jenis susah nak angkat kalau number tak save..lagi2 private number.

dye : hello. nei mama nazirul ke?
aku : ye betol. *dalam hati aku - dah kenapa pulak nei.
dye : nazirul ade depan rumah nei. rumah ade orang tak?
aku : laa yeke. saya otw balik nei. ada rasanya..sekejap saya call.

lepas tu, aku call la adik aku yang tengah cuti raya tu.. nasib la dye ade kat rumah. aku ingat semua pergi beraya. nak tunggu aku sampai kang stengah jam lagi.

malam tu tunang aku wassap..

en.tunang : tadi petang cuk buat hal...
aku : buat ape? *tertanya2 dah nei..buat hal ape pulak hero tu.
en.tunang : cuk cakap dengan orang van, dengan cikgu..papa amek cuk balik skolah.

laaa, patut la sampai cikgu hantar balik rumah. aku ingatkan pasal van ingat hero aku tak skolah ke ape..sebab masa tengahari hero aku tu tertinggal van. sampai mak aku yang hantar pergi tadika.

so pagi tadi, sebelum pergi kerja..aku pergi tadika dulu..bayar yuran skali dengan duit van..
sempatlah aku borak sikit dengan cikgu tu..boleh dikatakan penolong kanan laa. tapi sangat baek. cakap lembut je. sejuk hati aku denngar..takde lah kata marah2, cakap kasar ke..

cikgu : agaknya sebab masih beraya lagi. semalam ramai mak bapak yang hantar anak pergi skolah. tu sebab agaknye dye cakap papa dye amek.

tulah, aku rasa pun sebab tu..tu pasal hero tu cakap "papa amek."  haiii anak anak.... kena pulak cikgu semalam cikgu baru, dye tak taw kalau aku sendiri yanng amek, aku akan call skolah kalau aku lambat..kalau cepat, aku dah tercongok depan skolah.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: