Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Open House Rumah Saya

Hari & Tarikh : Ahad | 24.8.204
Masa : 8PM - 12PM
Lokasi : Rumah Schaz (Pasir Gudang)
Jemputan : Jiran-jiran | Sedara-mara | Kawan-kawan parents | Geng adik2 aku | Geng aku
Makanan : Soto & Laksa (mak aku masak) | Air gas campuran | Nasi Jagung, Ayam Merah, Sayur Goreng, Kurma Daging, Tembikai (Catering) | Kambing Golek (Warisan Johor Catering)


petang..dalam pukul 6 lebih..tengah setting2 tempat.
big bos (baju biru) tengah memberi arahan.


lepas maghrib..tetamu 1st yang datang kawan bapak aku..
time nei semua dah ready..gate pun dah terbuka.


tetamu nombor dua..geng kereta aku nei..merangkap jiran lorong belakang.
dye datang awal..sebabnye pukul 9 kanag kene masuk keje pulak. keje malam katanya.


nei la 1st time bapak aku buat kambing golek..
kalau tahun-tahun sebelum nei..biasanya ade satey & otak-otak..tapi tahun nei takde.

aku tak makan kambing. tapi menurut semua tetamu-tetamu & member-member aku, diorang cakap sedap..daging lembut..cukup terasa.
yang kata mengidam nak makan kambing pun..kiranya hajat terlepas laa.

Read More.......




pukul 9PM je rumah aku dah penuh..dah ramai yang datang.


nei geng kereta aku...
memang aku khas kan diorang duduk atas tikar..senang nak makan. lagipun masing-masing ade anak kecik..ade 2-3 orang yang mengandung. kalau makan atas kerusi payah, mana nak pegang makanan, nak pegang anak lagi kan.


hamboi mak aku..yang tudung awning pink tu. sakan posing.
nei makcik sedara, sepupu aku...


selfie anak beranak. maklumlah adik beradik aku semua perempuan.


selfie adik beradik pulak..masa nei masing-masing tengah tunggu geng masing-masing sampai.


testing-testing..alahaiii comey dehhh.


opss..tak lupa jugak orang kuat majlis nei.
hero kecik nei lepas maghrib aku dah siap-siapkan dye...pakai baju melayu hitam sebab tema family baju hitam. hehe. jadik tumpuan hero nei. sana sini semua nak cuit dye.

dan yang terakhir......


encik tunang kesayangan nei datang pukul 11Pm..sebab tempat keje dye pun ade buat open house jugak.
datang-datang disambut tepung..tapi kene sipi-sipi je sebab dye dah perasan awal. bila tengok budak-budak nei pelik semacam je. hahahaaa....
sebelum tu, sorang lagi mangsa bf adik aku..befday dye dah 3 hari lepas...tapi disebabkan diorang berkumpul dekat rumah aku...memang kene la.
telur 4 biji kat rambut + tepung...lepas tu tengah2 cuci rambut kat luar..diorang datang lagi tuang tepung. aptb.


kesan khas bila aku nak pergi keje esok pagi nya. haishhh..kenangan....kenangannnnn.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: