Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

9 Tips Selfie Yang Mendapat Banyak 'Like'

haa haa..buat uols yang kaki-kaki selfie nei kan..
meh schaz nak kongsi sikit..tips yang membolehkan uols dapat banyak "Like"

sebelum tu..nak blanje skeping dulu. kikikiiii.


amacam..comel tak iols. kekeke
sendiri pun terkejut bila tengok muka nampak lain bila pakai shawl gaya camnei. hehe.

nak taw ke uols tips terhangat di pasaran???

kene click sini la kalau nak taw ----> 9 Tips Rahsia Selfie Dapat Banyak 'Like'

selamat mencuba. praktis praktiss praktissss...make perfect. lols.

" this is LJ official blog ♥ "

1 ulasan:

Unknown berkata...

sy jenis yg tak minat nk berselfie. bila tak minat selfie, takdela nk upload gmbr.. bila tak upload gmbr jadi takde lah gambar selfie yg org perlu like. hikhik.