Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Jumaat Yang Sibuk

actually nei quick update je...

sejak-sejak wife bos aku dah masuk opis nei lepas habis pantang..
macam kecoh pun ye.

kalau dulu pagi-pagi masuk opis tenang aman je...
skang bila wife bos aku masuk opis je pagi-pagi..mesti sembahyang dulu. korang taw jela india nei cmne kan. part tu aku tak kisah. yang aku kisah..dye bawak kemenyan tu round 1 opis bagi asap. sakit idung.

lepas tu skang, kiranya aku dah naek jawatan la..jadik 'assistant accountan' pulak. gaji tanak naek. cenggitu jugak. jawatan wife dye skarang nei 'Manager' katanya..tapi bab-bab akaun company & client semua dye buat. dah la aku sorang je staff.
nei pun dari tadi aku buat summary bulan 1 punye..tak siap-siap. ade 11 bulan lagi nak key in. ade 2 company pulak tu.

haishhh...tengah-tengah buat bos aku panggil. suru photocopy la, suruh amek sampul surat la, suruh tulis dalam buku alamat la..
belum sat g wife dye pulak...nak buat networking la, bawakkan ini la itu la..tanya semua no. ext. dalam opis nei...ext. ade 10..tapi betol-betol pakai 3 je. macam-macam.

so uols...nanti ade masa aku update lagi.
banyak entry tertangguh sedia menunggu taw. aku nak siapkan keje dulu.
sambil-sambil menyelam minum air.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: