Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Liebster Award By Zack

Tahnx untuk Zack / Zaki sebab sudi tag blog aku yang tak seberapa nei.
ini kali ke-2 aku jawap soalan untuk Liebster Award.
sementara aku belum ade bahan nak berblogging nei kan.. apa salahnya. lagi pun aku suke layan, sebab setiap tag soalannya berbeza-beza..hehe.


Soalan :-

1. Bilakah selalunya korang jenguk blog korang?
Aku jengok blog setiap hari isnin-jumaat, office hour....sabtu ahad aku jarang jenguk blog sebab aku cuti. tak kerja.

2. Benda pertama korang check bila buka blog korang?
aku akan check komen dulu, lepas reply semua. baru aku check cbox pulak. aku start la blogwalking sambil menabung.

3. Ceritakan sedikit sebanyak yg anda tahu tentang Borneo (Sabah/Sarawak)
secara ringkasnya, nei wish list aku kalau dapat pergi Sabah/Sarawak
Gunung Kinabalu | Kinabalu Park | Kundasang | Desa Dairy Farm | Poring Hot Spring | Ladang Teh Sabah | Pulau Sipadan | Pulau Mabul | Pantai Tanjung Aru | Muzium Marin, Sabah | Rumah Terbalik Sabah | Sepilok Orang Utan

4. Nyatakan blog-blog yang sering korang jenguk. Kenapa?
woow, nei soalan cepumas. banyak blog yang aku selalu jenguk & singgah nei. biasanya aku hanya jadik silent reader. hehe.

5. Tempat korang suka shopping?
Shopping dengan perempuan nei, ibarat aur dengan tebing. hehe.
Tengok jugak la tempat dengan benda ape aku nak beli. sebab johor nei banyak tempat shopping boleh pergi. ada Tesco, Jusco, Mydin Mall, Angsana, JPO, City square, Kota Raya, Pandan, Smart Bazar Karat....hehee.

6. Umur korang.
Umur yang ditanya..still awet muda lagi. Oke, aku tanak btaw umur aku bape. Korang teka la sendiri. Tu pun kadang-kadang orang tak percaya bila taw umur aku..sebab ingat aku budak sekolah lagi. *mata kelip-kelip*


7. Jenis blog yang korang suka baca?
semua blog aku baca. tak kira la blog jual barang ke, blog sekolah ke, blog pasal indie band ke..semua aku layan.

8. Berapa banyak phone korang guna?
Aku pakai 1 phone je...number pun 1 je. Malas nak banyak-banyak. Kalau nak pakai lagi 1 pun, maybe aku akan ambil Tab mini je, senang aku nak bisnes online & boleh simpan banyak gambar.

9. Kenangan paling manis korang.
Apa ea..kenangan manis aku. Macam takde je, macam ade je....tak tahu nak jawap la. huhu.

10. Harapan korang selama berblog.
ofcoz la nak share seberapa banyak ilmu pengetahuan yang ada. lepas tu nak meramaikan kawan. sambil-sambil buat duit. hehe.

11. Pendapat korang tentang Zack / Zaki dan blog.


maaf cakap ea, blognye terlalu simple.
tulisan, ayat-ayat tu susah nak baca sebab tak berapa nampak..mungkin sebab blogskin nye gambar gelap kot. jangan kecik hati ye tuan punya blog.

oke, sebab dah pernah buat dulu. jadik yang nei tak buat tag la ye.
Lebster Award By Ara   <--- baca="" br="" click="" sini="" untuk="">

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: