Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

10 Perkara Mengarut.

haha. actualy, aku tak rasa kelakar pun tengok 10 gambar nei.
tapi aku rasa macam "aishh, xde lawak lain ke?" atau "ishh, bodoh betol."
haaa..tulah yang aku rasa taw.

nanti tengok plak gambar satu lagi " whattt? lampu picit sumabt camtu skali?"
feeling macam aku nak hempok je tuan kete tu.

so kalau korang nak tengok gambar-gambar sengal tu...
click sini ---> 10 Gambar Mengarut

" this is LJ official blog ♥ "

3 ulasan:

Kasut Kusut berkata...

NAMA AWK NAIK KAT ENTRI NI

http://kasut-rantau.blogspot.com/2014/10/segmen-berani-janji-etiqa-supporters.html

Cik Mimie berkata...

HAhahaha..briliant betul dorg ni..guna trolley buat bbq..terbaek..hahaha

.:: Schaz ::. berkata...

kan cik mimie..jimat katanya. haha.