Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Gaya Makan Aiskrim

Hehe..korang nak tengok tak macam-macam gaya budak-budak nei dok mekan aiskrim.
Pantang betul budak-budak bila dapat aiskrim kan...

Macam hero aku la...
Bile aku balik je..dye dah duk depan pintu rumah tunggu...bukan tunggu aku bawak balik aiskrim.
tapi

"mama nak duit. cuk tunggu aiskrim lalu nei."

haa...aku pun keluarkan la sekeping RM1...sambil tanya cukup tak.

"cukup."

biasalah, time tengahari tak pun  petang sikit dalam  pukul 1-2 petang motor aiskrim lalu.
lepas tu, duduk kat tangga depan makan aiskrim...sambil meleleh-leleh kat tangan....
ape bole buat...budak-budak, layan kan jela.

nahhh uolsss....kalaui nak tengok gambar macam-macam ragam...
klik sini ----->  Macam-macam Gaya Makan Aiskrim

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: