Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Perbezaan Make Up Selepas Pakai Supracolor Kryolan

Assalamualaikum.
hye uols..arini aku nak promote barang sikit...
barang yang boleh buat perempuan nampak lebih cantik...
walaupun kita dah cukup cantik, tetap nak kelihatan lebih cantik kan..
tak payah buang duit banyak-banyak..beli make up mahal-mahal..tapi make up tetap macam tu jugak.
tetap nampak segala kesan, bekas-bekas parut kat muka...
sekali modal je..boleh pakai 2-3 bulan, make up pun tahan lama.


Supracolor Kryolan. sejenis magic foundation yang mampu....

**menutup semua kesan-kesan parut, jerawat, jeragat chicken pox pada wajah
**menampakkan muka lebih glowing, flowless
**make up lebih cantik, licin..tak bercapuk & berminyak
**sangat mudah & senang untuk apply, hanya dengan sapuan nipis je
**tahan 2-3 bulan walaupun pakai hari-hari


contoh testimoni...
kebanyakan mak andam, make up artis pakai nei untuk solekan...sebab tu muka nampak licin je.


walaupun hanya duduk rumah tetap nak nampak cantik kan..lagi-lagi di mata suami.
baru tak jemu memandang..
pakai supracolor foundation, bedak sikit, celak, blusher tak pakai pun takpe..gincu secalit dah nampak lawa. simple jekan....
ble tibe-tibe suami / family ajak berjalan..dah tak payah susah-susah siap..tacap sikit je. sebab make up tahan lama.


ade 9 warna pilihan..FS36 | FS38 | FS45 | NB | Ivory | 5W | 4W | 3W | 2W
kalau yang kod belakang ade W tu..sebenarnya bila pakai muka nampak 'pinkish'
macam aku, aku sendiri pakai..tapi aku pakai kod 3W..pkai bedak, blusher, celak, gincu..dah jalan. xyah nak macam-macam sangat pakai...


oke..tanak cakap panjang-panjang. nanti uols bosan nak baca. haha.
uols tengok ea..gambar sebelum & selepas tu..ke semua 4 gambar tu takde edit pun.
gambar original aku amek dengan handphone S2 aku je....
SANGAT BERBEZA.

FOLLOW INTAGRAM : SCHAZSHOPPE
LIKE FACEBOOK PAGE : SCHAZ SHOPPE

5 gram - RM30 SM : FREE POSTAGE

kalau nak whatsapp 013-771 6417

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: