Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Hantaran The Making....

hey uols...
pejam celik pejam celik...sekarang dah bulan 10 kan...
lagi 2 bulan je dah masuk bulan 12...

dup dap dup dap

semalam aku pergi klinik kerajaan...pergi berdua dengan encik tunang...
g amek test HIV tuk borang nikah....
tak sampai stengah jam pun...kejap je dah siap.

hujung nei memang aku tengah bz siapkan hantaran...
aku buat sendiri je..puas hati. save bajet pun ye...7 balas 9...oke la kan...
aku beli dulang, barang-barang, siap hiasan bagai semua dalam RM200 je...


taraaaaa !!!

cantik tak cantik tak...
idea aku sendiri nei..takde tengok mane-mane buku pengantin ke, majalah ke...
idea spontan mari..sambil dibantu bff aku...


dah siap..nei tuk belah perempuan...

semalam aku baru siapkan belah lelaki punye...belum betul-betul siap..ade lagi 20% aku nak tamabh-tambah..
so lepas nei aku tinggal beli kaki hantaran je....
wahhhhh --feeling excited. kikikiiii.

semoga semuanya dipermudahkan. amin.

" this is LJ official blog ♥ "

1 ulasan:

Izzati Amira berkata...

cantiknyaaaaa... simple pun simple. jeles ni jeles...