Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Menjaga Hati

entah kenapa..
aku lagi sanggup memendam daripada meluahkan
even aku tak puas hati atau rasa marah
aku lebih suka diam berbanding berterus terang
kalau ye pun aku tak dapat tahan sebolehnya aku kalis
kadang-kadang aku takut nak luahkan, takut melukakan hati
dan akhirnya aku akan menangis sendirian

tapi orang
bila marah terus hambur
terus hentam
langsung tak menjaga perasaan
terus melepaskan tanpa menyimpan
diluahkan habis-habisan

dan

akhirnya aku akan tertunduk diam mengalirkan air mata
diam mebisu tanpa menjawap

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

nana liena berkata...

hati sendiri lebih banyak terluka sbb selalu menjaga hati..saya pun mcm tu juga la kak,takut atau risau dipersalahkan atas ssuatu yg mmg bukan salh saya sbb.........
nak komen panjang,malas pula..hehe

.:: Schaz ::. berkata...

takpe komen pendek je nana liena..yg penting memahami. hehe.