Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Samsung Galaxy Note 4

hey uolss....
dah tengok Samsung Galaxy Note 4 keluaran terbaru Samsung???

pehhhh...meleleh. ohsemmmm...bulat-bulat biji mata tengok. haha

nahh aku belanja sekeping bagi korang melting sama....


serius dulu aku minat Note 3..sebab bentuk macam Samsung S2
sekarang aku dah jatuh hati dengan Samsung Galaxy Note 4 nei...
uhuiii...ntah bile la boleh dapat kan. hehe.

samsung S2 akku nei pun sayang lagi..2 tahun lebih dah aku pakai.

so korang kalau nak tahu lebih lanjur pasal hp abru nei,,click sini ----> SAMSUNG GALAXY NOTE 4

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: